
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: مقالات
- بازدید: 251
CVT نوعی گیربکس اتوماتیک است که شتاب بدون درز و بدون وقفه را برای تغییر دنده فراهم می کند. به جای چرخ دنده های ثابت ، از یک جفت قرقره با عرض متغیر استفاده می شود که توسط یک کمربند انعطاف پذیر به هم وصل می شوند.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: مقالات
- بازدید: 233
نحوه کار گیربکس اتوماتیک به این صورت است که از موتور خودرو نیرو دریافت می کند و آن نیرو را به صورت افزایش قدرت (دنده یک) و یا افزایش سرعت (دنده پنج) به دیفرانسیل و چرخ ها انتقال می دهد. ظاهر اغلب گیربکس های اتوماتیک تقریبا مشابه است.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: مقالات
- بازدید: 233
سرویس کلی خودرو در تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی و ژاپنی نیازمند دانش و تخصص می باشد.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: مقالات
- بازدید: 260
وظیفه ی اصلی روغن در گیربکس را با هم بررسی می کنیم امیدواریم کهاین مطلب به شما کمک کند.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: مقالات
- بازدید: 242
از جمله ویژگی های موجود می توان به هدآپ نمایشگر، سانروف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی، درب برقی هندزفری، صندلی ردیف دوم تاشو برقی و صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار بزرگ ۱۲.۳ اینچی اشاره کرد. ویژگیهای ایمنی موجود عبارتند از دوربینهای دید فراگیر ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و کاهش، مانیتور نقطه کور، و هشدار ترافیک متقابل عقب.